Home of Performance Cars and Trucks!
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  RegisterRegister  Log inLog in  
Welcome to XplicitPerformance!!!!
Latest topics
» whats going on every one is gone or what!!!!
August 18th 2015, 13:13 by XplicitPerformance

» old member from rgv carlos with 78 vette
December 25th 2014, 23:35 by stingreyvette78

» kid+m3=lol
August 8th 2014, 13:28 by godmachine

» WANTED: T-5 TRANSMISSION
July 29th 2014, 10:28 by blksaleen

» whats going on Dru?
May 29th 2014, 23:15 by XplicitPerformance

» 2003 Torch Red Turbo Cobra For Sale!
April 24th 2014, 17:36 by Trailer Trash Racer

» Brand new 18" 2014 Mustang GT premium wheels & tires for sale.
January 4th 2014, 16:43 by Sneaky Snake

» WANTED5.0 302 cu engine
October 21st 2013, 11:15 by blksaleen

» newbie from houston,tx
August 30th 2013, 15:43 by neto_esa panic

Similar topics
August 2017
MonTueWedThuFriSatSun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
CalendarCalendar
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

None

Most users ever online was 33 on February 1st 2012, 18:20
XplicitPerformance Links
Xplicit Myspace Xplicit YouTube Xplicit Facebook Houston Auto Locators Facbook Clear Lake Speed

Share | 
 

 New, but a few may recognize me?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:13

Hi, I'm Lisa Smile Obviously I'm a newbie on here, but some of you may recognize me from HD on Friday nights at El Dorado. Anyways, just saying whatsup and whatnot. Later! Smile
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
XplicitPerformance
Admin
avatar

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 36
Location : SE Houston

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:23

Welcome to the site. You have a Charger I assume from the avatar? Are you Bills friend?

_________________
Back to top Go down
http://xplicitperformance.phpbbtest.com
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:31

Yup, I'm one of Bill's friends. And yeah, I probably should've mentioned what I drive, lol oops!
Um, I have a 2006 Dodge Charger R/T Daytona in Go ManGo! Orange Wink
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
XplicitPerformance
Admin
avatar

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 36
Location : SE Houston

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:37

thelisanguyen wrote:
Yup, I'm one of Bill's friends. And yeah, I probably should've mentioned what I drive, lol oops!
Um, I have a 2006 Dodge Charger R/T Daytona in Go ManGo! Orange Wink

anything done to the car? Welcome none the less.

_________________
Back to top Go down
http://xplicitperformance.phpbbtest.com
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:43

XplicitPerformance wrote:
thelisanguyen wrote:
Yup, I'm one of Bill's friends. And yeah, I probably should've mentioned what I drive, lol oops!
Um, I have a 2006 Dodge Charger R/T Daytona in Go ManGo! Orange ;)

anything done to the car? Welcome none the less.

Nope, completely stock. Not much a 17 year old can do on their own at the moment, lol. I'm hoping for new hooker headers by the end of summer though! :)
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
XplicitPerformance
Admin
avatar

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 36
Location : SE Houston

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:46

thats cool. The Hemi's really wake up with exhaust upgrades. Good luck on your mods

_________________
Back to top Go down
http://xplicitperformance.phpbbtest.com
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:48

Yup, I'm pretty indecisive about SLP Loudmouth 1's or Borla for a new exhaust system right now. But thanks anyways!
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
XplicitPerformance
Admin
avatar

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 36
Location : SE Houston

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:52

thelisanguyen wrote:
Yup, I'm pretty indecisive about SLP Loudmouth 1's or Borla for a new exhaust system right now. But thanks anyways!

the loudmouth 1's are raspy. The borla will give you a bit of a muscle car tone. I would go with the Borla.

_________________
Back to top Go down
http://xplicitperformance.phpbbtest.com
cesar aka sammy
Newb
Newb


Posts : 24
Join date : 2011-05-28

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 22:58

welcome
lisa Smile
Back to top Go down
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 23:07

cesar aka sammy wrote:
welcome
lisa :)

Haha, hey youuuu! Lmfao, didn't know you were actually on here?
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
cesar aka sammy
Newb
Newb


Posts : 24
Join date : 2011-05-28

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 23:39

just got on here a few days ago actually
Back to top Go down
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 30th 2011, 23:42

cesar aka sammy wrote:
just got on here a few days ago actually

Lol sweet! That's whatsup haaa.
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
Guest
Guest



PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 31st 2011, 03:08

Welcome..
Back to top Go down
BT03Mach-1
XP Member
XP Member
avatar

Posts : 1603
Join date : 2010-02-03
Age : 105
Location : Friendswood, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 31st 2011, 06:53

Hi Lisa :-P
Back to top Go down
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 31st 2011, 08:25

BT03Mach-1 wrote:
Hi Lisa :-P

Hi Bill :)
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
The_Goat
Veteran Member
Veteran Member
avatar

Posts : 935
Join date : 2010-02-03
Age : 30
Location : South East Houston

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 31st 2011, 08:36

welcome
Back to top Go down
thelisanguyen
Newb
Newb
avatar

Posts : 13
Join date : 2011-05-30
Age : 23
Location : League City, TX

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 31st 2011, 09:21

Thanks for the welcoming comments everyone Smile
Back to top Go down
http://facebook.com/thelisaa
Trailer Trash Racer
XP Member
XP Member
avatar

Posts : 1856
Join date : 2010-02-03
Age : 29
Location : Houston, Texas

PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   May 31st 2011, 14:31

Welcome to the site.

_________________
"As I drive through the valley of Imports I fear no Turbo... For Torque is with me."
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: New, but a few may recognize me?   

Back to top Go down
 
New, but a few may recognize me?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Recognize the Real (Motion) OBA tryouts this saturday
» How Do I Identify Gold Dust?
» What is a dictator
» Anyone recognize these cars?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
XplicitPerformance.com :: General :: Welcome Section-
Jump to: